Naše bezpečnostní agentura věnuje mimořádnou pozornost Vašim potřebám a Vy se
soustřeďte jen na své obchodní aktivity.
Prvním krokem bude realizace vstupního rozhovoru s osobami Zadavatele odpovědnými za danou oblast. V rámci tohoto vstupního rozhovoru budou pojmenována klíčová očekávání, potřeby a požadavky na společný projekt „Ochrana objektů za použití bezpečnostních opatření".
Definované klíčové potřeby budou následně stanoveny jako cíle projektu, v jejichž rámci bude ochrana objektů poskytována.
Je samozřejmé, že jedním z požadavků a cílů bude dosažení zlepšení stávajícího stavu.
Provedeme inventuru stávajícího stavu ochrany objektů, tzn. vyhodnotíme bezpečnostní rizika, stanovením množství a významu majetku, hrozbám, kterým je tento vystaven a zranitelnosti vůči těmto možným hrozbám.
Zaměříme se právě na oblasti, které nejsou z pohledu managementu zcela, či dostatečně funkční a vyžadují efektivní změnu.
Na základě informací získaných v rámci úvodní analýzy zpracujeme návrh použití bezpečnostních opatření, tedy provádění fyzické ostrahy objektů, využívání technických prostředků a režimových opatření při ochraně objektů a tyto definujeme a popíšeme do Instrukcí pro výkon bezpečnostní služby.
Dokument s jednotlivými popisy předložíme k připomínkování a po zapracování připomínek pak ke schválení vedením společnosti. Prioritně vyjdeme ze stávajících procesů a postupů. V případě potřeby navrhneme vylepšení v jednotlivých oblastech a předložíme je k diskusi. V rámci analýzy procesů budeme hledat rizikové oblasti a příležitosti pro zlepšení.
Výstupem bude kompletně zpracovaná dokumentace určení rozsahu, způsobu a podmínek použití bezpečnostních opatření při ochraně objektů tak, aby plnila požadavky zadavatele definované v předchozích kapitolách a splňovala veškeré nároky na moderní ochranu majetku.
Reflektujeme potřeby a možnosti klienta a použitá bezpečnostní opatření jim přizpůsobujeme.
Předmětem školení bude navržený systém ochrany objektů, seznámení s povinnostmi jednotlivých pracovníků v souladu s požadavky systému, školení PO a BOZP a školení k obsluze všech technických prostředků instalovaných na projektu.
Zajistíme fyzickou ostrahu objektů, ve stanovenou denní i noční dobu, se stanovenou frekvencí a trasou obchůzek, vlastními, vyškolenými, uniformovanými pracovníky:
Profesionální tým pracovníků bude v maximální míře schopen využívat stávající i budoucí, moderní technické prostředky:
Přijatá režimová opatření musí vycházet ze stávajících procesů a postupů, které budeme účinně aktualizovat a modernizovat:
V rámci realizace projektu, v případech, že ve chráněných objektech vznikne mimořádná událost (provozní havárie, výbuch, požár, živelná pohroma, velký únik PHM nebo chemických látek, krádež velkého množství materiálu, napadení objektu s následným zadržením pachatele trestní činnosti, fyzické napadení strážného při výkonu ostrahy, atd.) aktivně spolupracujeme s uvedenými institucemi.
V průběhu realizace projektu budeme provádět u jednotlivých bezpečnostních služeb potřebné interní audity. Jejich výstupem budou zprávy, na jejichž základě bude provedena realizace jednotlivých nápravných případně preventivních opatření, které zajistíme po konzultaci se Zadavatelem:
Projekt bude vyžadovat součinnost na straně Zadavatele. Tuto předpokládáme v následujícím rozsahu:
KP-TINEX spol. s r.o.
Škroupova 2, 301 36 Plzeň
tel: 377221175
fax: 377221176
mail: sluzby@kp-tinex.cz
© Všechna práva vyhrazena
KP-TINEX spol. s r.o.
výroba webových stránek ANTstudio.cz